komentari: da/ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

All of my memories
Keep you near
In silent moments
Imagine you'd be here
All of my memories
Keep you near
The silent whispers, silent tears

~Memories
By: Within Temptation

Afrodita Gass
Image and video hosting by TinyPic
~Half demon

Paris Johanson
Image and video hosting by TinyPic
~Werewolf

Ostali likovi: klik

Arhiva:

1.1. 1.2. 1.3 1.4. 1.5.
1.6 1.7 1.8 1.9 1.10
2.1 2.2. 2.3 2.4 2.5
2.6. 2.7 2.8 2.9. 2.10
3.1. 3.2 3.3 3.4 3.5.
3.6 3.7 3.8 3.9 3.10
Epilog

Copyright © 2010.
By: Afrodita

resource list:

CSS: Loveliesandlust
picture:dA

Part 3 ~ Chapter 03


Nervozno sam se vrtjela po krevetu pokušavajući zaspati, ali nisam se mogla natjerati na to. Neprestano sam razmišljala o tome kako sam se posvađala sa Hectorom, kako nisam razgovarala cijeli dan sa Parisom, a to me jako mučilo.

Pogledala sam u Parisa koji je i dalje mirno spavao ni ne znajući da sam ja bila budna. Imao je prilično čvrst san, pa ga se rijetko moglo probuditi.

Pošto nisam znala što raditi, a sigurno nisam mogla zaspati, dignula sam se sa kreveta i prišla prozoru. Kiša je počela padati prije nekoliko minuta. Cijela bi se soba osvijetlila kad bi zasijevnulo, a onda bi gromovi odjeknuli. Ponekad bih poskočila od straha jer ih nisam očekivala.

Odlučila sam sjesti na stol kako bih razmislila o tome kako bih mogla nagovoriti Hectora da promjeni mišljenje o Parisu. Ja sam znala da je on bio drag, dobar i pažljiv, a pogotovo da mi ne bi naudio. Očito je hector čuo neke priče o vukodlacima i pribojavao se da bi mi netko mogao napraviti nešto loše, ali morao je vjerovati u to da mi Paris ne bi nikad naštetio.

„Zašto si budna?“ –upitao me Paris.

Iznenađeno sam pogledala u njega jer nisam očekivala da je budan.

„Ne mogu spavati.“ –odgovorila sam.

Uzdahnuo je, dignuo se sa kreveta i prošao mi samo u hlačama jer je rijetko spavao u majici. Pomilovao mi je lice, maknuo kosu iza uha i poljubio.

„Pričaj sa mnom, Dita.“ –rekao je. „Cijeli si dan bila ovdje, nisi me htjela kraj sebe... Ne želim da nešto tajiš od mene ili da mi se bojiš reći nešto!“
„Ne bojim se.“ –uzdahnula sam. „Znaš i sam da ne volim pričati o svojim problemima!“
„Ja bih volio da pričaš sa mnom o njima jer onda mislim da sam nešto krivo napravio!“
„Rekla bih ti da jesi.“
„Radi se o Hectoru, jel' da?“

Klimnula sam glavom. Paris je uzdahnuo i pogledao u prozor. Imao je naborano čelo i znala sam da je razmišljao o onome što se dogodilo ujutro.

„Možeš ići.“ –prošaptao je.
„Molim?“ –podignula sam obrvu gledajući ga zbunjeno.
„Ako misliš da bih ti mogao nauditi, onda mu se vrati!“
„Jesam li ja rekla da to mislim?!“
„Znam da misliš!!! Najbolje je da odeš, Dita! Ne želim te tjerati da budeš sa mnom!“

Među nama je vladala tišina. Bila sam šokirana njegovim razmišljanjem.

„Tako me malo poznaješ, Paris.“ –uzvratila sam razočarano.

Skočila sam sa stola i ljutito izašla iz sobe. Htjela sam se prošetati kako bih se smirila jer sam bila jako živčana. Nisam mogla vjerovati da je Paris doista mislio da sam sumnjala u to da bi mi naudio i da je htio da odem od njega.

„Gdje ideš?“ –upitao me.
„Prošetati se.“ –odgovorila sam, otvorila vrata i zalupila njima.

Vani je pljuštala kiša, ali tada mi nije smetala. Spustila sam se niz stepenice i, u samo nekoliko sekundi, sam bila mokra do kože. Nisam znala zbog čega je Paris bio onako čudan. Inače mi je vjerovao, ali nisam znala što se dogodilo da je iznenada počeo sumnjati.

Možda me više ne želi kraj sebe.“ –pomislila sam.

Spustila sam pogled na zaručnički prsten, a onda čula siktanje. Podignula sam glavu i ugledala vampire pred sobom.

„Sranje!“ –promrmljala sam.

Nisam imala pištolj sa sobom, a jedina stvar je bila da pobjegnem. Šakama ga inače nisam mogla spriječiti da me ozlijedi jer je bio jači od mene.

Potrčala sam prema vratima i ugledala Parisa, u obliku prekrasnog bijelog vuka, kako trči prema meni. Odmaknula sam se u stranu i okrenula ugledavši kako skače prema vampiru.

Potrčala sam u kuću kako bih otišla po pištolj.

„Huch, uzbuna!!!“ –viknula sam.

Otvorila sam vrata sobe i potrčala do stola na kojemu je bio pištolj. Stavila sam metak i otvorila prozor. Vidjela sam da je vampir skočio na Parisa i ugrizao ga, a onda sam pucala u njega. Bio je previše brz, te istrčao kroz vrata dvorišta. Za njim su potrčali ostali iz čopora, a ja sam morala provjeriti kako je Paris bio pošto je ostao ležati na podu.

Kad sam izašla iz kuće vidjela sam Hucha kraj Parisa. Bila sam jako zabrinuta za njega, preplašena da mu se nešto loše desilo.

„Trebam tvoju pomoć!“ –rekao mi je dizajući ga s poda.
„Je li dobro?“ –upitala sam ga primijetivši da je bio u nesvijesti.
„Mora dobiti protuotrov!“
„Hoće li onda biti dobro?!“
„Da, Dita, da!!!“

Odahnula sam i stavila ga na krevet. Nježno sam mu pomilovala lice dok je on i dalje držao otvorene oči. Huch je nestao iz sobe. Pretpostavila sam da je otišao po protuotrov i nadala sam se da će se požuriti jer sam se pribojavala da bi mu se nešto loše moglo dogoditi.

„Makni pogled ako ne želiš da ti pozli.“ –Huch je ušao u sobu.

Duboko sam uzdahnula, a on je sjeo na krevet, otvorio kutiju i izvukao iglu i špricu iz nje. Pomaknula sam pogled jer mi se malo zavrtjelo u glavi. Pričekala sam nekoliko sekundi, a onda se okrenula i primijetila da je Huch bio gotov.

„Za pola sata bi se trebao probuditi.“ –objasnio je. „Želiš doći sa mnom i pustiti ga da se od...“
„Ostajem!“ –odgovorila sam odlučno. „Javi ako nađu onog kretena. Ako ne... pronaći ću ga i ubiti vlastitim rukama!“
„U redu!“

Klimnula sam glavom ni ne gledajući ga. Izašao je iz sobe u tišini, a ja sam promatrala Parisa čekajući da se probudi. Iskreno sam se nadala da je Huch imao pravo i da će se oporaviti jer bih inače pronašla onog vampira i otkinula mu glavu istog trena.

***


Neko vrijeme sam gledala u prozor, u kišne kapi koje su padale i klizile niz staklo. Čula sam mrmljanje, pa sam se odmah okrenula prema Parisu koji je polako otvarao oči.

„Hej!“ –podignula sam se sa kreveta.
„Uhm... hej...“ –promrmljao je.
„Jesi li dobro?! Boli te nešto?!“
„Glava mi pulsira.“
„Huch je rekao da je to tako zbog otrova.“

Uzdahnuo je.

„Idem pitati da li smiješ popiti tabletu!“ –dignula sam se sa kreveta, li me on zaustavio. „Što je?“
„Ostani.“ –rekao je.
„Idem po tabletu. Vračam se odmah!“
„Ok...“

Poljubila sam ga i izašao iz sobe. Potrčala sam do Hucha koji je spavao, ali morala sam ga probuditi jer je to bilo potrebno. Ispričala sam mu se, kad mi je bezvoljno ispružio kutiju tableta, zahvalila i otišla natrag u sobu.

„Hvala.“ –rekao je kad sam mu ispružila čašu vode.

Klimnula sam glavom i sjela natrag na krevet. Paris je uzdahnuo i zaklopio oči.

„Jebem ti...“ –promrmljao je.
„Proći će, valjda, kad se budeš odmorio.“ –rekla sam mu.
„Jesi li ti ozlijeđena?“
„Ne. Zabrinula sam se za tebe!“
„Ništa što već nisam doživio i što neće proći.“

Uzdahnula sam, a on je prislonio ruku na moje lice. Prislonila sam svoju na njegovu i pomilovala ju.

„Nisam sumnjao u tebe.“ –rekao je. „Rekao sam ti da odeš kako ne bi bila tužna! Ne želim da biraš između brata i mene!“
„Izabrala bih tebe.“ –uzvratila sam, a onda prislonila kažiprst na njegove usne jer je želio progovoriti. „Tebe poznajem godinama i ti si dečko kojeg volim. Jest da mi je on polubrat, ali njega poznajem nekoliko mjeseci! Ti si mi puno važniji, Paris!“
„Drago mi je to čuti, ali opet ne želim da biraš!“
„Neću birati jer ću mu reći što i tebi, a sumnjam da želi riskirati da me izgubi. Morat ću se uskoro naći s njime!“

Klimnuo je glavom i poljubio me.

„Mislila sam da uskoro odemo u posjet akademiji.“ –uzvratila sam.
„Zašto?“ –upitao je zbunjeno.
„Zato što ih dugo nisam vidjela.“
„Kako bi mogli reagirati kad dođem?“
„Ne znam, ali valjda će im biti drago kad nas vide. Diani i Jasionu sigurno hoće!“
„Ne znam baš.“
„Molim te, Paris!“

Uzdahnuo je.

„Ovako i onako moram pričati s Michaelom.“ –napomenuo je.

Zakolutala sam očima.

„Zašto?“ –upitala sam ga.
„Zato što ti je on tata.“ –odgovorio je.
„Prekrasan tata koji ti laže od šeste godine života.“
„Kad – tad ćeš mu morati oprostiti.“
„Sumnjam da hoću!“
„Dita...“
„Što je?! nemam volje razgovarati o njemu niti s njime. Nije zaslužio to!!!“
„U redu, u redu! Kako želiš!!!“

Odmahnula sam glavom i poljubila ga, a on me prebacio u stranu.

„Što to radiš?“ –upitala sam iznenađeno.
„Uživam.“ –nasmiješio mi se i poljubio mi vrat.
„A sad ti je bolje, je li?!“
„Tablete čine svoje!“

Nasmiješila sam se i poljubila ga obgrlivši ga oko vrata. Spustio je ruke na moje grudi, a onda skinuo majicu s mene. Podignuo mi je gornji dio tijela i počeo ljubiti dok sam ja tiho uzdisala, oblizujući usne. Prislonio je usne na moje i poljubio me strastveno.

Počupala sam ga po kosi dok sam noktima prolazila po njegovim golim, razvijenim leđima, a onda je on skinuo odjeću sa mene. Pobrinuo se da oboje budemo goli i nježno me ljubio po cijelome tijelu dok sam ja uživala u tome.

Obožavala sam njegove poljupce i dodire na sebi, obožavala sam biti samo njegova.

U sljedećem trenutku sam ga osjetila duboko u sebi i zastenjala.

„Volim te.“ –rekla sam.
„Volim i ja tebe!“ –uzvratio je poljubivši me.

Njegove su ruke bile po cijelome mome tijelu, opipavale me i dovodile do neočekivanog, savršenog užitka.

Okrenula sam ga na leđa i prebacila se preko njega dok je on rukama nježno prelazio po mojim leđima, a ja tiho stenjala i ljubila ga.

***


„Jesam li ti rekao koliko te obožavam?“ –upitao me držajući me u zagrljaj.
„Ne želim biti umišljena, ali nije me teško obožavati.“ –odgovorila sam mu nasmiješeno.

Uzvratio mi je osmijeh i poljubio me. Osjećala sam se kao u bajci s njime. Podignula sam pogled prema njemu, a on je prislonio svoje usne na mome čelu. Nježno sam noktima prešla preko njegovih prsa, a zatim na ruke. Poljubila sam ga još jednom i odlučila poslušati otkucaje njegovog srca kao što sam to znala činiti svake noći.